Trendovi u dizajnu, Uređenje enterijera

To je klasično … plavo

Krajem 2019. godine, trgovci bojama Pantone objavili su svoje predviđanje za omiljenu boju dizajna u svetu za narednu dekadu.

Možda se sećate nekih prošlih izbora, a najsvežiji primeri su Living Coral za 2019., Ultra Violet za 2018. i Greeneri za 2017. godinu.

Nazovite to samoispunjavajućim proročanstvom, ako želite, ali neizbežno su njihova predviđanja prilično bombastična, a izabrana boja brzo se pojavljuje u trendovima od enterijera preko odeće do nameštaja

Classic Blue, zvanično nazvan Pantone 19-4052, odabrao je Pantone kako bi obuhvatio raspoloženje za ovu dekadu.

Izvršna direktorka Pantone Color Instituta, Leatrice Eiseman, nudi tipično nejasno objašnjenje za izbor: „Živimo u vremenu koje zahteva poverenje i veru …“ sa Classic Blue ponudom „pouzdane plave nijanse na koju se uvek možemo osloniti“.

Ovo može zvučati malo dalekosežno, ali teorija boja zaista opisuje duboku plavu nijansu povezanu s dubinom i stručnošću, definitivno nešto što nam treba više za ovaj neizvestan period. To je takođe oslonac korporativnog brendiranja upravo iz tog razloga.

Pored korporativne stabilnosti (uzbudljive stvari), Pantone dalje objašnjava njihov izbor: „Beskrajno plava boja koja podseća na ogromno i beskrajno večernje nebo, Classic Blue nas ohrabruje da gledamo dalje od očiglednog da bismo proširili svoje razmišljanje, izazivajući nas da razmišljamo dublje, povećavamo našu perspektivu i otvorimo tok komunikacije “. Hmm, naravno.

Ako vam ovo zvuči pomalo dosadno, niste sami. Međutim, plava boja je odavno prihvaćena kao boja mira i spokoja.

Zamislite duboko, mirno jezero smešteno u planinama pod mesečinom ili beskrajno prostranstvo okeana. Nekako umiruje vaš mozak, zar ne? Stoga je razumno da kada se koristi u dizajnu, Classic Blue može učiniti isto.

Bez odlaganja, zavirimo, dakle, u neke dizajnerska rešenja koja su to odlično iskoristili.

Ovu prekrasnu kuhinju dizajnirao je One Girl Interiors u Australiji. Oštrina bele boje prelepo je nadoknađena dubokim plavim naglaskom, dodajući element savremenog inače rustikalnom i vanvremenskom nameštaju. Predivno.

Ova pekara u Odesi u Ukrajini zaista zna kako da iskoristi trend boja, sa ovom moćnom paletom boja koja obuhvata i mir Classic Blue boje i vitalnost Living Coral -a.

Industrijsko osvetljenje, art deco sedišta i polirani betonski podovi? Mrvice! Ova pekara okuplja mnoge unutrašnje trendove, ali nekako uspeva da uspe.

Coworking prostor i centar za dnevni boravak, ovaj biznis sa sedištem u LA-u (naravno) ima za cilj da oslobodi zaposlene majke (ili očeve) od ograničenja brige o deci!

Uz neobične ilustracije i moderan nameštaj, oni koriste i duboku, bogatu plavu boju kao boju za akcenat, stvarajući očaravajući kontrast između prostorija koji podstiče istraživanje i, za one koji rade, koncentraciju. To je malo previše Los Anđelesa, ali volimo to!

Naravno, Pantone tretmane ne dobijaju samo enterijeri. Modne piste i brendovi visokih ulica takođe su prihvatili couleur de saison …

Kape, haljine, trikotaža i još mnogo toga, sve u plavoj boji.

To nije egzaktna nauka, ali Pantone ima neverovatnu sposobnost da uhvati godišnji zeitgeist u jednu sveprisutnu nijansu. Ako još niste primetili Classic Blue, samo napregnite oči i napravite svoje utočište plavog mira!

Ako vam je potreban inspirativniji enterijer, pogledajte našu blog stranicu sa brojnim inspiracijama.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *